poslat pohladnicuPoslať pohľadnicu
Email:
Heslo:
Zostať prihl. | >> prihlásiť
| registrácia | zabudnuté heslo
kengura
kengura
Názov:Supervizor call centra
Číslo ponuky:356
Dátum pridania:24.02 2017
Odbor:Obchod > Pracovník reklamačného oddelenia
Miesto:
Pracovná doba:40 hodín / týždeň
Plat:450 EUR / mesiac
Typ prac. pomeru:práca na plný úväzok


Opis:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vedenie a koordinácia tímu operátorov - Zabezpečenie plynulého chodu call centra - Hodnotenie hovorov a podávanie spätnej väzby - Realizácia reportingu a analýzy na pravidelnej báze - Zodpovednosť za dosahovanie výsledkov - Zodpovednosť za kvalitu hovorov - Príprava skriptov - Vzdelávanie a motivácia zamestnancov, aktívny koučing Zamestnanecké výhody, benefity - Motivujúce finančné ohodnotenie - Podpora profesionálneho a osobného rozvoja

Požiadavky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Počet rokov praxe 2 Počítačové znalosti - používateľ Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý

Kontaktné údaje
Meno:Ján Rázus
Mesto:Košice
Ulica:Gemerská 3
PSČ:04011
Telefón:+421949829908
Email:kariernaponuka@gmail.com